И зпълнителният директор на дигиталната медийна и технологична компания Нет Инфо, част от Нова Броудкастинг Груп, Александър Варов ще ръководи и новосформирания екип за дигитална реклама и приходи в United Media.
Целта на новосъздадения мултинационален екип е да разшири бизнеса на United Media чрез иновативни стратегии за продажби. Решението е в съответствие с амбицията на водещата медийна компания в Югоизточна Европа за разрастване на пазарното й присъствие, укрепване на връзките с клиентите и използване на многобройните възможности, които предоставя дигиталният свят.
Дейността на екипа ще обхване 40 важни интернет сайта, част от United Media, затвърждавайки позицията на компанията като пазарен лидер в дигиталното пространство.
Като главен изпълнителен директор на Нет Инфо, Александър Варов носи богат опит в тази нова позиция. Той може да се похвали с дългогодишна експертиза в изграждането на дигитални продукти и повече от две десетилетия успешно направлява развитието на дигиталния маркетинг в България.
"Щастливи сме, че уважаван професионалист като Александър Варов ще ръководи нашия екип за дигитални продажби. Той притежава знанията, както и инструментите, които ще ни помогнат да се уверим, че бизнесът ни ще остане успешен и през следващите години" – заяви главният изпълнителен директор на United Media Александра Суботич.
"Ще разработваме и прилагаме иновативни стратегии за продажби, като гарантираме безупречна координация на различните пазари. Подходът ни винаги ще се ръководи от количествено измерими резултати и ние се ангажираме да разчитаме на числени показатели за оценка и вземане на решения" – сподели от своя страна Александър Варов.
Преди да поеме ролята на главен изпълнителен директор на Нет Инфо, той играе ключова роля в мениджмънта на компанията като следи за подобряването и разширяването на нейното портфолио. Нет Инфо е водещата дигитална медийна и технологична компания в България, която предоставя широка гама от рекламни продукти, с обхват до над 86% от интернет потребителите в страната през 2023 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!