М оже да смятате, че да държите камерата си изключена по време на обаждане в Zoom е окей, но шефът ви най-вероятно не мисли така.
Около 92% от ръководителите са съгласни, че служителите, които често изключват камерата или звука си по време на видео разговори, вероятно нямат дългосрочно бъдеще в компанията, според доклад, публикуван от Vyopta - компания, фокусирана върху анализите на продукти, използвани за подобряване на видео и уеб сътрудничество. За доклада Wakefield Research анкетира 200 американски ръководители в компании с 500 или повече служители.
Около 43% от ръководителите подозират, че служителите, които са с изключен микрофон или изключена камера по време на видео срещи на екипа, разглеждат уебсайтове или социални медии, докато 40% вярват, че те си пишат с някого.
Работещите от вкъщи обаче трудно могат да покажат ангажираност. Почти всички анкетирани ръководители (96%) вярват, че работещите от вкъщи са в по-неизгодно положение в сравнение със своите колеги на място.
Като цяло най-добрата практика е да се присъедините с включена камера, казва Алекса Хелмс, публицист и треньор по публично говорене, който предоставя обучение за етикет в Zoom на клиентите. „Наистина е важно да покажеш лицето си, поне в началото. Показва уважение и професионализъм“, казва Хелмс.
За тези работници, които се притесняват, че работното им пространство не изглежда достатъчно професионално, Хелмс предлага използването на виртуален или замъглен фон.
Поддържането на камерата включена наистина може да насърчи доверие. Само около 61% от анкетираните ръководители напълно се доверяват на работниците си, че могат да работят дистанционно.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!