Астрономи създадоха 3D карта на свойствата на междузвездния прах в Млечния път

Астрономи създадоха 3D карта на свойствата на междузвездния прах в Млечния път

Водещият на

Водещият на "Оскар"-ите разкри задкулисни тайни

„Мерил просто не успя да не се влюби в Мартин“: Повече за неочаквания им романс

„Мерил просто не успя да не се влюби в Мартин“: Повече за неочаквания им романс

Не забравяйте да преместите стрелките! Кога сменяме часа и как ни влияе?

Не забравяйте да преместите стрелките! Кога сменяме часа и как ни влияе?

Тайната на Царичина: Най-мистериозната военна операция в България

Тайната на Царичина: Най-мистериозната военна операция в България

7 млн. долара за 30 секунди? За реклама на Super Bowl определено си заслужава

К отка, мяукаща за майонеза, Пейтън Манинг, която разнася бира на клиенти в бар, а Крис Дженър подрежда бисквитки. Всички те имат едно общо нещо: тези компании платиха седемцифрена сума, за да представят продуктите си пред зрителите по време на тазгодишния Super Bowl.

За втора поредна година средната цена на 30-секундно рекламно място по време на Super Bowl е 7 милиона долара. Въпреки че много фирми са по-дисциплинирани с парите, които имат за маркетинг, и със забавянето на разходите за реклама през последните години, цената на реклама на Super Bowl продължава да расте. Причината е проста: няма гарантирана възможност да достигнете до повече хора от Super Bowl.

В един все по-фрагментиран медиен пейзаж, броят на възможностите за компаниите да достигнат до масова аудитория чрез рекламиране в телевизията намалява. Популярните предавания все повече се преместват в стрийминг платформи, заедно с публиката. Все повече и повече мрежите разчитат на събития на живо, като награждаване и спорт, за да привлекат зрителите.

Не всички събития на живо обаче са еднакви. Рекордно малка публика е гледала наградите "Еми" през януари. Лиги като Националната баскетболна асоциация и Националната хокейна лига се бориха да задържат и увеличат зрителите си, а рейтингите за мъжкия баскетболен финал на NCAA паднаха през последните години.

Но Националната футболна лига продължи силния си поход нагоре, както по отношение на гледаемостта, така и по отношение на медийните сделки. През 2021 г. телевизионните мрежи отделиха 110 милиарда долара за правата за излъчване на лигата за десетилетие, а НФЛ продължи да поставя рекордни бройки на зрителите. Повече от 115 милиона души са гледали миналогодишния мач.

Super Bowl стои самостоятелно като възможност за масов маркетинг по телевизията. Преди десетилетие средната цена на 30-секунден спот беше 4 милиона долара; десетилетие преди това беше 2,4 милиона долара. Анализаторите казват, че покачването е резултат от търсенето и предлагането: с фиксирано време и рекламни спотове за всяко излъчване на Super Bowl, конкуренцията е жестока. CBS, която ще излъчи мача в неделя, разпродаде рекламните си места за няколко седмици през ноември. Съобщава се, че Paramount, който притежава CBS, ще пусне близо дузина реклами за популяризиране на своите филми.

„В тази ера на фрагментация Super Bowl е това, което телевизията беше преди“, каза Брад Адгейт, медиен анализатор.

В продължение на много години рекламите на Super Bowl бяха строго пазени до деня на мача. Сега компаниите използват маркетингови кампании, които често започват в средата на януари.

„Вие не плащате само за това 30-секундно място; вие създавате шум от четири до шест седмици след това”, каза Мери Скот, професор по стратегически комуникации в държавния университет Монтклер и бивш президент на United Entertainment Group, маркетингова агенция за спорт и развлечения.

Увеличаването на зрителската аудитория от жени за игрите на НФЛ през този сезон, стана още по-видно след връзката на Тейлър Суифт с Травис Келси, и това бе друга потенциална маркетингова възможност за компаниите.

Новината, че Канзас Сити стигна до Super Bowl, беше приветствана от компаниите за здраве и красота, които непропорционално се насочват към младите жени. Тази демографска група се настрои към повече футболни мачове този сезон, до голяма степен благодарение на изявите на Суифт в мачовете на Канзас Сити.

NYX Makeup, дъщерно дружество на L'Oreal, купи първото си рекламно място за Super Bowl, докато Dove се завръща с рекламно място за първи път от 2015 г. насам. ELF cosmetics рекламира за втора поредна година.

В същото време компаниите инвестират повече, за да се уверят, че получават най-доброто за своите 7 милиона долара. Очаква се повече реклами тази година да включват интерактивни компоненти като QR кодове, които помагат на компаниите да проследяват ангажираността с техните марки в реално време.

Технологията дебютира на Super Bowl през 2022 г. с плаващ код за Coinbase, компания за криптовалута. Концепцията беше използвана в повече реклами в миналогодишния Super Bowl - включително една за авокадо от Мексико и една за обществено съобщение от религиозна организация.

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
,

След сблъсъка в Ламанша: Руският капитан на единия кораб остава в ареста

Свят Преди 56 минути

59-годишният Владимир Мотин, е обвинен в престъпно нехайство и непредумишлено убийство

,

Черногорски депутат е задържан по време на протестите в Белград

Свят Преди 1 час

Милойко Спаич осъди действията му

Най-малко 16 души са загинали в САЩ при поредица от торнада

Най-малко 16 души са загинали в САЩ при поредица от торнада

Свят Преди 4 часа

Няколко души са били ранени, но броят им не е обявен

САЩ обмислят забрана за влизане на лица от 43 държави

САЩ обмислят забрана за влизане на лица от 43 държави

Свят Преди 4 часа

Проекто-списъкът включва 43 държави, разделени в три категории ограничения за пътуване

Протестът в Белград започна, един арестуван пред сградата на Президентството

Протестът в Белград започна, един арестуван пред сградата на Президентството

Свят Преди 5 часа

Според организаторите това е най-големият антисистемен протест в Сърбия

Сложен шпагат: Италия между Европа и САЩ

Сложен шпагат: Италия между Европа и САЩ

Свят Преди 5 часа

Италианската министър-председателка се опитва да балансира и във вътрешната политика

Румъния изключи от президентските избори втори крайнодесен кандидат

Румъния изключи от президентските избори втори крайнодесен кандидат

Свят Преди 5 часа

"Аз съм доказателство, че не живеем в демокрация"

Майка забрави детето си в парка, докато говори по телефона

Майка забрави детето си в парка, докато говори по телефона

Свят Преди 5 часа

Видеоклипът привлече голямо внимание в социалните мрежи, като хората изразиха различни мнения

,

Киев потвърди, че украинските войски се изтеглят от Суджа

Свят Преди 6 часа

Суджа се смята за най-важното завоевание на Украйна в Русия

Зеленски обвини Путин, че се стреми към по-силна военна позиция

Зеленски обвини Путин, че се стреми към по-силна военна позиция

Свят Преди 6 часа

Зеленски назначи официална делегация, която да представлява Киев във всички възможни мирни преговори

Мицотакис извърши рокади сред министрите

Мицотакис извърши рокади сред министрите

Свят Преди 6 часа

Той смени ръководителите на няколко висши министерства

,

Холандия: Да се „окаже натиск“ върху Русия за прекратяване на огъня

Свят Преди 7 часа

Това заяви холандският премиер Дик Схоф

.

Решение без прецедент: Как се стигна до изборната буря, която промени разпределението в НС

България Преди 7 часа

Над 190 дни след провеждането на последния парламентарен вот, България осъмна в нова политическа ситуация

.

Най-малко осем палестинци загинаха при израелски въздушни удари в ивицата Газа

Свят Преди 7 часа

Един от загиналите е местният репортер Махмуд Ислим