В лиянието е свързано с промяна - на нечия първоначална мисъл или на цял планиран курс на действие. И независимо дали става въпрос за цели брандове, които убеждават потребителите, че техният продукт е точният, за предприемач, предлагащ решения на потенциални клиенти, които ще накарат всички техни проблеми да изчезнат, или тийнейджър, който убеждава родителите си, че отиването в даден университет е най-важното решение, което ще направи в живота си, влиянието е в основата на крайния резултат.
Хийт Слоунър, експерт по стратегическа комуникация и лидерство, обяснява, че взаимоотношенията са в основата на влиянието – без взаимоотношения ние просто се пазарим. Освен това той разкрива, че всъщност има няколко основни принципа на влияние, за които е научно доказано, че влияят върху крайните резултати от всякакви преговори.
Слоунър е и част от топ лекторите от световен мащаб, които ще се срещнат на 23 и 24 октомври в НДК с българската публика по време на мащабното събитие за личностно и професионално развитие Future Forum, организирано от NOVA и Webit.
НАПРАВЕТЕ СВОЯТА РЕГИСТРАЦИЯ ЗА FUTURE FORUM ТУК
Сред първите трима обявени до момента експерти са още Адам Мендлър и Фредерик Харен, които чрез вдъхновяващи послания за професиите на бъдещето и развитието на индивидуалните таланти ще дадат нова перспектива за личностно и кариерно развитие.
ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ХИЙТ СЛОУНЪР ТУК
Списъкът е научен труд на д-р Робърт Чалдини, уважаван психолог и автор, с който Слоунър е имал удоволствието да работи в годините. Той идентифицира шест принципа на убеждаване, които имат силата да влияят на другите. Тези принципи са широко признати и използвани в областта на психологията и маркетинга за постигане на желаните резултати.
Ето и кои са Шестте принципа на убеждаване:
- Първият универсален принцип на влияние е реципрочността
Просто казано, хората са длъжни да върнат на другите формата на поведение, дар или услуга, която са получили първо.
- Вторият универсален принцип на убеждаване е недостигът
Просто казано, хората искат повече от онези неща, от които могат да имат по-малко.
- Нашият трети принцип на влияние е принципът на авторитета
Това е идеята, че хората следват ръководството на надеждни, знаещи експерти.
- Следващият принцип е последователността
Хората обичат да бъдат последователни с нещата, които преди са казали или направили.
- Петият принцип е принципът на харесването
Хората предпочитат да казват „да“ на тези, които харесват.
- Шестият принцип е социалното доказателство
Особено когато са несигурни, хората ще гледат на действията и поведението на другите, за да определят своите собствени.
Като експерт по стратегическа комуникация и лидерство, клиентите на Хийт Слонър включват ООН, както и компании от Fortune 500. Той предоставя задълбочени познания, инструменти и тактики, които укрепват способността за стимулиране и вдъхновяване на промяна, влияние - мъдро и ефективно, както и за постигане на ангажираност и отдаденост, които спомагат за по-доброто представяне на работното място.
Хийт Слоунър, Адам Мендлър и Фредрик Харен са само част от световните имена, които ще дойдат в България за Future Forum. Събитието включва още изложение, което съчетава трансформиращата сила на форума за личностно развитие с възможност за подбор на кадри във всяка една професионална сфера. Работодателите ще имат възможността да се срещнат с голям брой таланти от пазара на труда и да се позиционират сред водещите компании в страната.
Посетителите ще могат да придобият знания от най-добрите световни лидери и бизнес експерти, да развият кариерния си път, срещайки най-добрите работодатели с визия за бъдеще, както и да участват в семинари и уъркшопи за комуникационни, презентационни и лидерски умения.
Повече за мащабния кариерен форум, програмата и изложението можете да откриете на futureforum.bg!
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!