С едмица след началото на предизборната кампания заради плакатите си някои от кандидатите веднага станаха обект на насмешливи коментари в социалните мрежи.
Сред тях са Антоанета Лазарова, кандидат за кмет на село Гаганица, Борис Евтимов – кандидат-кмет на Бяла Слатина, Стоян Тончев – кандидат-кмет на Поморие.
Според пиар експерта Максим Бехар става въпрос за до петима души от 42 хил. кандидати, което не е дори представителна извадка.
„Смятам, че е леко обидно да съдим за един човек по това как се е облякъл или какви очила е сложил, дали се е обръснал, или не. Той така си ходи на село, ако му сложим вратовръзка и риза, хората няма да го познаят“, коментира още Максим Бехар в предаването „Здравей, България“ на Нова ТВ.
„Някой от кандидатите за София, направили ви впечатление“, запита риторично той.
„Идеологиите тотално умряха, няма разлика между ляво и дясно. В безпомощността си да кажат нещо интересно, хората се опитват да изглеждат интересно“, каза още той.
Според пиар експерта Соня Колтуклиева основното мото на тази кампания е: „Мачът е свирен“.
„Всичко е ясно, в един отбор играят ГЕРБ, АБВ, ПФ, приятелски мачове с ДПС. Няма тръпка, няма истинска битка, няма интрига“, коментира Колтуклиева.
Още по темата вижте във видеото.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!