Съвременната конструкция на автомобила изправя инженери и дизайнери пред задачата да съвместят несъвместими на пръв поглед характеристики. Изглежда почти невъзможно да предложиш върховен лукс и технологии в автомобил, тежащ около два тона, като същевременно с това той да предлага динамиката на далеч по-малък и лек седан. Тя пък е в противовес с икономичността, която предлага хечбек от сегмент С. Технологичният набор пък е такъв, че е изморително да го прочетеш дори, а най-запалените почитатели на техно джаджите могат да се забавляват в продължение на стотици километри, без дори да са разучили всичко на борда на автомобила. Именно този странен микс представлява Серия 7.
Въпреки че след случая „Дебора“ бяха направени значителни изменения, които вече дават положителни резултати, не можем да спрем дотук, заяви Георги Георгиев