Категоричен успех отбелязва NOVA през октомври, демонстрирайки превъзходството от 29% среднодневно и 21% в праймтайм спрямо прекия конкурент в най-привлекателния зрителски сегмент (18-49 г.). Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат още, че близо 30% от българите в активна възраст избират да гледат NOVA в праймтайм.
През октомври стартира ново публицистично предаване с оригинален формат, което отбелязва изключителни резултати. Предаването „Пресечна точка“ с водещ Михаил Дюзев се излъчва всеки делничен ден, веднага след Новините на NOVA в 16.00 ч., и е предпочетено от близо два и половина пъти повече зрители от съдържанието на бТВ по същото време. Новият сезон на „Кошмари в кухнята“ също стартира през октомври с изключително висок резултат. Кулинарното риалити е и най-гледаното заглавие за месеца с аудиторен дял от 33.5%.
Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат и че всички праймтайм продукции на NOVA през месеца надминават по аудиторен дял конкурентната медия сред зрителския сегмент в активна възраст. Предаванията „Маскираният певец“ и „Игри на волята“, както и българските сериали “Братя“, “All Inclusive” и „Откраднат живот“ са следени с осезаемо по-голям интерес от зрителите в активна възраст в интервала на излъчване спрямо бТВ.
Публиката в активна възраст отново избира да се информира от NOVA и през октомври, а сред най-гледаните заглавия за месеца намира място и централната емисия новини. Освен Новините на NOVA, предимство отбелязват още и публицистичните предавания „Здравей, България“, „Събуди се“ и „Неделята на NOVA“. Опитните журналисти на медията осигуряват ежедневно висока информираност за обществото с най-актуалното от динамичната ситуация в страната, а специален екип всекидневно предава от Вашингтон всички интересни моменти от политическото събитие на годината в световен мащаб – президентските избори в САЩ.
Данните на Гарб Аудиенс Межърмент България красноречиво сочат и за убедителното представяне на нишовите канали на Нова Броудкастинг Груп сред активните зрители (18-49 г.) в последния месец. Среднодневно аудиторният дял постигнат от тях отбелязва разлика от 21% спрямо прекия конкурент, като в праймтайма резултатите в полза на KINO NOVA, DIEMA, DIEMA FAMILY и NOVA SPORT са още по-категорични и предимството е 32% .
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!