В първия ден на изплащане на пенсиите новият главен изпълнителен директор на „Български пощи“ Богдан Теофанидис поиска лично да се увери, че създадената от новото ръководство организация работи. Това съобщиха от правителствената пресслужба.
Както вече бе съобщено, заради технически затруднения, причинени от кибератаката
по системите на „Български пощи“, пенсиите и този месец се изплащат по списъци по ведомост и по настоящ адрес, регистриран в Националния осигурителен институт (НОИ). За да не се допускат грешки, предоставените от НОИ списъци внимателно се проверяват.
Направената проверка в ранния следобед установи,
че традиционните сутрешни струпвания са преминали и работният ден протича спокойно.
Богдан Теофанидис разговаря както със служителите, така и с клиентите на пощенските клонове. Служителите на станцията споделиха, че, макар и по-бавно, се справят с изплащането на пенсиите и увериха, че всеки пенсионер ще си получи пенсията.
От името на новото ръководство директорът на „Български пощи“ се извини лично на възрастните хора
за причиненото неудобство и увери, че правят всичко по силите си пощите да заработят на пълен капацитет възможно най-скоро.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!