United Media, водещата медийна компания в Югоизточна Европа, обяви днес назначаването на Джордж Макрис за програмен директор.
С кариера, продължаваща повече от две десетилетия в медийната индустрия, Макрис внася в тази ключова роля богат опит в областта на бизнес развитието, програмната стратегия, проучванията и маркетинга. Преди това той е заемал длъжностите програмен директор на хърватската телевизия NOVA, директор на украинската телевизия 1+1, както и директор "Изследвания и стратегическо развитие" в RTL Хърватия.
През 2021 г. той е назначен за програмен директор на United Media за Адриатическия регион. Благодарение на стратегическия подход и създаването на програмни схеми, разработени така, че да обхващат най-добрата комбинация от оригинални локални продукции и лицензирани световни телевизионни формати, всички телевизионни канали на United Media в Сърбия, Хърватия, Черна гора и Босна и Херцеговина отбелязват значителен ръст на зрителската аудитория.
В Хърватия Nova TV от години е най-гледаният частен телевизионен канал, а в Сърбия NOVA S се позиционира като третия най-гледан канал. Националните телевизионни канали NOVA M и NOVA BH също заемат високи позиции по гледаемост.
В допълнение към съществуващото портфолио, Джордж Макрис вече ще отговаря за каналите на United Media в Гърция и България.
"Радваме се, че Джордж е на новата си позиция. Успехите, които постигна, както и завидният му опит в медийната индустрия го правят идеален кандидат за тази позиция. Благодарение на програмната стратегия, която той реализира в Адриатическия регион през последните две години, нашите медии се откроиха на пазара и спечелиха доверието на зрителите. Очакваме с нетърпение по-нататъшното развитие", заяви главният изпълнителен директор на United Media Александра Суботич.
"За мен е истинска чест да поема това предизвикателство като програмен директор на United Media. Възприемам това като огромна възможност да допринеса за растежа и успеха на нашите медии във всички страни. Развълнуван съм, че мога да си сътруднича с толкова талантливи екипи, за да предоставяме ангажиращо съдържание на аудиторията в цяла Югоизточна Европа", каза Джордж Макрис.
Макрис притежава магистърска степен по B2B маркетинг мениджмънт. Работил е и като заместник-директор в AGB Nielsen Media Research, както и в Ipsos и AC Nielsen EMEA.