З а четвърта поредна година конкурсът BAAwards – наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), търси иновативни, креативни и високо професионални кампании.
Набирането на проекти с най-добри постижения в областта на маркетинговите комуникации започва от днес на сайта на БАР baawards.com и ще приключи на 25 август 2017.
Конкурсът приема кампании в 10 категории: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”, „Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност".
Авторитетно жури, съставено от 11 изтъкнати маркетолози и комуникационни специалисти, ще оценява кандидатите. През тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.
Критериите, по които ще се формира оценката на журито са три - определяне на посоката, изпълнение и резултати.
При критерия „определяне на посока“ ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриване на нови възможности и поставянето на бизнес цели.
При критерия „изпълнение на кампанията“ ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги.
При критерия „оценка на резултатите“ от значение ще бъде ефекта на кампанията върху познаваемостта и представата за марката, върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.
В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда „изгряваща звезда“). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония.
Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт.
И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу-хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса.
По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР), продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!