С емейство обвини хотел в нарушаване на заплатената услуга. Владислав Иванов и съпругата му Кристина, заедно с 4-месечното им бебе избрали Велинград за място на своя летен отдих. Резервирали хотел и всичко било наред, докато не отишли на място.
„Направихме своята резервация през известен интернет сайт. Винаги си търсим хотел с и над 4 звезди, защото
държим на качеството, заради малкото ни дете.
Запазихме двойна делукс стая. Когато се настанихме в нея установихме, че тя е малка и няма необходимите условия. Веднага отидохме на рецепция, откъдето ни пренасочиха към мениджъра на хотела и ни казаха, че ще ни върнат парите на следващия ден”, каза Кристина Иванова пред NOVA.
„При разговори на другия ден получихме категоричен отказ да ни бъде възстановена заплатената сума. Предложиха ни друга стая, но ние отказахме, защото вече се бяхме настанили в друг хотел”, допълни Владислав Иванов.
Мнение по темата изказа и управителят на хотела, който отговори и дали резервацията отговаря на реалните условия. „Разгледах резервацията на семейството. То си е направило резервация за двойна делукс стая.
Мисля, че те са видели нашата оферта и не сме ги подвели.
Сумата им можеше да бъде възстановена до 5 дни преди настаняването. Ако грешката беше в нас, ние щяхме да върнем парите”, коментира Салих Кунгьов.
Младото семейство е изгоряло с близо 980 лв.
Още по темата вижте във видеото горе.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!