Д нес, само дни след като бе отчетен успех с кампанията "50 малко познати места" (виж видеото), Министерството на туризма съобщи, че рекламните клипове на България, излъчени по телевизиите „Евроспорт“, „Дискавъри чанъл“, „Евронюз“ и „Нашънъл джеографик“, са показани 2074 пъти и са достигнали близо 442 млн. гледания за периода от март до октомври.
Излъчените клипове в мрежата на четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език.
Видеата са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии.
Като бонус страната ни бе посетена от снимачни екипи на телевизионните канали за заснемане на репортажи.
Общата стойност на проекта е около 3 млн. евро. Неговото изпълнение през годините е забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускорява всички процедури.
В средата на годината рекламните клипове пък отново предизвикаха дебати "за" и "против" съдържанието и изпълнението им.
В единия се открояваха редица грешки като АТВ по защитените пясъчни дюни, телевизионни антени в Античния Пловдив, обратен изгрев и момичета на плажа, чиито сенки внезапно изчезват.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!