Г енералният дистрибутор на MITSUBISHI за България протестира срещу агитационните материали на партия "Атака" за евроизборите. Става дума за скачащия лъв, част от реклама на нов автомобил на марката.
В агитационния материал на партията на Сидеров лъвът е оцветен в бяло, червено и зелено, а зад него се издигат небостъргачи.
В съобщение, публикувано във фейсбук страницата на MITSUBISHI MOTORS в България вчера, от Балкан Стар Мотърс заявяват, че разпространената пропагандна визия от предизборната кампания на партия "Атака" е изградена изцяло върху рекламна визия на MITSUBISHI MOTORS.
"Ние от Балкан Стар Мотърс категорично се разграничаваме от каквито и да било съвместни действия с партия "Атака". Визията е публикувана на Facebook страницата на партия "Атака". За нея бяхме информирани от почитатели и клиенти на MITSUBISHI, както и от материали за случая в електронните медии", се казва в съобщението.
"Представителството на MITSUBISHI MOTORS в България и неговите дилърства в страната не са били запитвани за евентуално разрешение за ползване на рекламната визия нито от страна на партия "Атака", нито от нейни контрагенти, осъществяващи предизборната й кампания.
Авторските права на изображението, което е реклама на MITSUBISHI ASX, принадлежат на MMC Automotores do Brasil LTDA. В качеството си на генерален дистрибутор на марката за България ние сме длъжни и ще осведомим за случая MITSUBISHI MOTORS EUROPE", се казва още в съобщението.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!