„Те не са извършили нищо от ремонтите, не са възложили допълнителния ремонт на моста след „Витиня”, който няма да позволи да се пусне изобщо движението. Гордееха се, че са закачили едни кабели за 5 дни в тундел „Ечемишка” и след това нищо. Това, за което ги виня и това, за което искам да получа отговор от служебния регионален министър, е защо не ремонтират?”, пита бившият регионален министър Лиляна Павлова в предаването „Здравей, България” по NOVA.
Обходите на магистралите са осеяни с огромни дупки
Започнаха протести заради дупките по пътищата
Десетки дупки зейнаха по Е-79 след силните студове
Тя допълни, че от днес служебния кабинет подлежи на парламентарен контрол и тя ще зададе въпроса в Народното събрание.
Според нея като резултат от несвършената работа „тапите на „Хемус” ще останат минимум до края на лятото”.
„Вече съм приготвила 10 въпроса за парламентарния контрол към министъра. Те дължат много отговори, те нямаха контрол, не отговаряха пред медиите, така че има какво да бъдат питани и какво да отговарят”, категорична е Павлова и добави, че 50% от пътищата са в много лошо състояние.
„Трябват много инвестиции. Заложили сме целеви инвестиции за най-лошите пътища”, поясни Павлова.
Тя отхвърли обвиненията около програмата за саниране и ги определи като лов на вещици.
„Това е програма, с която правим цялостно обновяване на жилищните сгради, обновяване на техния живот, което е изключително важно за старите панелки. Целта беше да направим не само саниране, а и да направим цялостен ремонт на тези сгради. Пазарът определя цената, нормално е да е 250-290, има сгради, които са правени преди да сложим таван и са правени на по-високи цени”, каза Павлова. „Цената от 150 лева е утвърдена от нашето правителство, от мен като министър, но тя стеснява обхвата на дейностите, които влизат”.
По нейните думи Обединените патриоти първоначално са били против програмата, след което са се разбрали на приемлив компромис, санирането да продължи, но част от финансирането да се поема от хората.
„Има определени политики, за които сме казали, че какъвто и да е форматът на коалиционния кабинет, а той вече е договорен, това са политики, за които поемаме лично отговорността да ги управляваме – образование, здравеопазване. Това са сфери, които бяха най-много критикувани в предишния кабинет, те бяха на коалиционните партньори”, каза Павлова.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!
svetlinsvetlinov
Стария асфалтов път между гр. Две могили и гр. Русе е правен 12 години преди 1990г. и е още здрав. При Тодор Живков се строеше трайно и качествено!
svetlinsvetlinov
В Германия 1 кв. метър асфалтов път струва по-евтино с 20% отколкото в България, и гаранцията , която дава фирмата е 15 години. Но техния асфалта е върху стабилна каменна основа и се състои от 4 вида различен асфалт, с обща дебелина 16 см. В България основата е нестабилна, а полагания асфалт е един вид, и е нискокачествен! За санирането - аз санирах жилището си с висококачествени материали, последен слой бяла суха дърпана мазилка, при стойност на кв. метър , вкл. труда на работниците 30лв./кв.м. .Питам къде са отишли парите от разликата в стойността между 30лв/м2 и 550лв./м2/ според зам. министърката на регионалното развитие в служебното Правителство/, похарчени от Лиляна Павлова. Това си е пладнешко организирано присвояване на народни пари. Санирането по европейски програми е струвало по 114лв./м2.!
zakonaaa
Магистралите които не могат да изкарат и 5 години . Лош асфалт. .Кръпки и дупки . Кой ще плаща за това със следващите Винетки. Струва ми се глупава Лиляна . Става за плашило на някой нива
pironkov
Айдееееееее пак някой друг виновен, за зле свършената работа и кражбите.........
Поне смени репертоара ма лельо. Едно и също мелите, чак се чудя как глуаците гласуват за вас.
verno_li
Нагло, крадливо и грозно... Както обикновено
coftas
Удвоете цената на винетките!
grischa
И килцата на Свинетките