Г рупата за проучвания към IAB Bulgaria показва трендове, разходи и обем на онлайн пазара през 2014 г. ексклузивно на IAB Forum 2015. Форумът, който се провежда на 31 март в „Модерен театър“, тази година е под мотото „Inspiration and Insight for Digital Leaders“.
Той ще започне с данни от традиционните проучвания, които интересуват хората от индустрията. Резултати от AdEx 2014, oбемът на дигиталния пазар в България за 2014, сплит между отделните рекламни формати, тенденции ще бъдат представени от Чавдар Димов – „Мениджър проучвания и бази данни“ в „Икономедиа“ АД.
С Топ 100 на рекламодатели в интернет за 2014 г. и рекламни дялове по индустрии се е заела Василена Топова - директор „Бизнес развитие“ в Инвестор.БГ.
Жанет Найденова, лидер на работната група „Проучвания“ към IAB, е модератор на целия панел, в който ще бъдат представени и резултатите от DigiScope CEE – проучване за тенденциите в потреблението, навиците на потребителите и факторите, които влияят при покупка.
На събитието, подкрепено от Superhosting, Trader.bg, EasyAds и ThinkDigital, можете да научите още за водещите световни тенденции в развитието на дигиталната индустрия – Mobile, Customer Experience, Content Marketing и Ad technologies.
Билети може да закупите и онлайн на сайта на събитието: http://forum.iabulgaria.bg/#register
От организаторите са предвидили отстъпка за групови билети, както и намаления за студенти.
Повече за съдържанието на програмата и участниците можете да научите на Forum.iabulgaria.bg.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!