Д ебютът на най-новото публицистично предаване в ефира на NOVA – „Пресечна точка“ и първият епизод от новия сезон на „Кошмари в кухнята“ отбелязаха впечатляващи стартови резултати. Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент сочат, че зрителите в активна възраст (18-49 г.) са предпочели двете премиери на NOVA с осезаема преднина пред прекия конкурент в същият часови диапазон.
Водещият на „Пресечна точка“ Михаил Дюзев даде силно начало на предаването, което привлече пред екрана близо една четвърт от зрителите в активна възраст. Аудиторният дял сред целевата група в активна възраст е над два пъти по-голям в сравнение с резултата на втората по гледаемост телевизия по същото време. Всеки делничен ден от 16.10 ч., веднага след следобедната емисия новини, „Пресечна точка“ предлага на зрителите задълбочен коментар на три от най-важните политически, социални и лайфстайл теми. В дискусиите участват три лица – лидери мнение, като тази седмица пресечната точка на позициите си търсят обичаният водещ Ники Кънчев, бившият министър на здравеопазването д-р Мирослав Ненков и психологът и психотерапевт Лилия Стефанова.
Подчертано по-висок интерес сред активното население предизвика и новият сезон на кулинарното риалити „Кошмари в кухнята“, като достигна до над 1,3 милиона зрители според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България. Първият епизод, който отведе шеф Манчев в Девин, беше проследен от 31,6% от аудиторията в активна възраст, а предимството на NOVA по същото време е над 25%. Ресторант с противоречиво име, огромно меню и собственик, който управлява дистанционно бизнеса си очакваха кулинарния гуру в приказния родопски град. Шеф Манчев осигури своята експертна помощ и предложи кардинални промени, за да спаси бизнеса от фалит.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!