Д арителската кампания Операция „Жълти стотинки” започва поредното си осмо издание с нова кауза.
Тази година кампанията ще набира дарения в помощ на деца с множествени увреждания.
Даренията ще бъдат насочени към „Център за надежда“ в София, който предоставя дневна грижа и обучение на деца с увреждания. Средствата ще бъдат инвестирани в осигуряване на допълнителни рехабилитатори към Центъра и в развитието на програма „Мобилен терапевт”.
Това ще повиши качеството на грижата за децата, ползващи Центъра, и ще даде повече свобода на техните близки през деня.
По този начин дарителската кампания ще облекчи живота не само на десетки деца с множествени увреждания, но и на техните семейства, които често се превръщат в заложници на болестта.
Операция „Жълти стотинки“ е инициатива на VIVACOM, а тази година основен партньор на кампанията е фондация „И аз мога”.
Мотото на кампанията е: „Твоето ресто връща надежда за децата с увреждания и техните семейства“.
Началото на кампанията бе дадено с Деня на баскетбола, организиран от bgbasket.com и viasport.bg на 17 септември. Средствата от билетите за спортното събитие бяха дарени за каузата от Българската федерация по баскетбол.
Така Операция „Жълти стотинки“ започва мисията си с първоначална сума от 5 236 лв.
В кампанията може да се включи всеки – както физически лица, така и търговски обекти.
Тази година инициаторът VIVACOM е осигурил допълнителен брой от специалните касички за жълти стотинки, които могат да бъдат заявени от всеки един търговец, независимо от обхвата и вида на неговата дейност – на имейл адрес kasichka@vivacom.bg.
Кампанията може да бъде подпомогната и със SMS на кратък номер 1415, или с обаждане на телефон 0-900-5-14-15. Цената е 1 лв. за всички абонати на трите мобилни оператора в страната и 1,20 лв. - за клиентите на предплатени услуги. За по-големи дарения има осигурена дарителска сметка: IBAN BG70TTBB94001528002490.
Операция „Жълти стотинки” е национална дарителска кампания на VIVACOM Fund, която вече 7 години подкрепя социални каузи в името на децата. Тя се провежда с помощта на десетки партньори и всяка кампания мотивира стотици хиляди българи да дадат своя принос в нея. Олимпийският шампион Йордан Йовчев и чаровната певица Белослава за поредна година ще бъдат лицата на кампанията, вярвайки, че със своя пример ще привлекат повече хора да подпомогнат добрата кауза.
Новите партньори, присъединили се тази година към кампанията, са: Lafka, Andrews Ladies, Booktrading, DOMKO, VIP Security и Eventim, благодарение на които специалните касички ще приемат дарения в близо 1 700 търговски обекта.
Медийните партньори, благодарение на които повече хора имат шанса да научат за каузата, са: NOVA, Дарик радио, dir.bg, сп. Elle, вестник Стандарт, Журнал за жената, „Моето дете”, радио FM+, радио Star, Розали, actualno.com и iwoman.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!