Л етният сезон започна и повечето хора вече мислят за заслужен отдих. Той обаче е свързан с немалки разходи и затова мнозина се ориентират към организация на почивката си от по-рано. Интернет пространството и туроператорите могат да ни олеснят, но трябва да се пазим и от измами.
Възможно ли е да плащаме два пъти за една и съща услуга на морето
и какви са скритите капани при резервация на лятната ни почивка? Отговорите на тези въпроси потърси Георги Георгиев в рубриката „На твоя страна” по NOVA.
Каква храна ни сервират в хотелите по морето
Сянката на плажа - от 36ст. до 130 лева
Оказва се, че при резервиране на хотел онлайн може да платим за него веднъж при заявката за почивка и втори път – на съответното място. Освен това, някои хотелиери принуждават клиентите да доплащат за паркинг, закуска и интернет, например - услуги, за които предварително е обявено, че са част от туристическия ни пакет.
Най-често измамите при резервация през интернет са свързани с подвеждащи снимки, допълнителни плащания и неполучаване на услуги, за които сме платили.
Около 56% от българите използват глобалната мрежа, когато запазват лятната си почивка или проучват информация за хотели. По-рядко използваме услугите на туроператор, а едва 16% от българите правят ранни резервации – от това лято за следващото.
Експерти съветват да резервираме само през проверени сайтове, по възможност - български, за да избегнем потенциални капани и да можем по-лесно да търсим правата си при проблем.
Добре е да знаем, че често от типа резервация зависи и колко точно ще ни струва почивката, защото
онлайн търговците, туроператорите и самите хотелиери могат да дадат различни цени за стаите, които предлагат в един и същи хотел.
Още по темата вижте във видеото горе.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!