"Софийска вода” въвежда нова услуга, чрез която да информира абонатите си чрез есемес за планирани прекъсвания на водоснабдяването, обявиха от дружеството в съобщение на интернет сайта си.
С това компанията цели точното осведомяване на клиентите за дейности по мрежата, за които се налага временно прекъсване на водата.
От 1 юли всеки може да заяви получаването на такива съобщения, след като се регистрира на официалния сайт на компанията.
Услугата е напълно безплатна.
Известяването чрез есемес е следващата последователна стъпка за навременното и точно информиране на жителите на столицата за планирани спирания на водата. Повече от 60 хил. абонати вече използват услугата за получаване на електронни писма за планирани прекъсвания, информират още от "Софийска вода".
Освен това клиентите на дружеството имат възможността за подаване на сигнали за аварии и визуализацията на планови ремонти и ВиК дейности в София чрез интерактивна програма, която използва географско-информационната система.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!