Агенция "Митници" и "Български пощи" намериха начин как да не похабяват времето и нервите на гражданите, когато им се налага да освобождават пратки.
Това вече ще се случва на едно гише, споразумяха се ръководителите на двете ведомства Ваньо Танов и Милен Керемедчиев на работна среща.
Двамата се обединили около мнението, че това е изключително важен проблем за клиентите и трябва да бъдат взети незабавни мерки за неговото решаване.
Сформирани са две работни групи - в Агенция "Митници" (Customs.bg) и в "Български пощи" (BGPost.bg), които ще изработят конкретните стъпки, необходими за облекчаването на процедурата.
Това ще спести на гражданите обикалянето от гише на гише и нервите, свързани с дългото чакане.
Работните групи ще проучат и възможността за организирането на изнесени работни места на служители на митниците в пощенските станции.
В четвъртък предстои втора среща с участието на експерти от двете страни, на която ще се определи план за внедряване на промените и ще се набележат мерки за по-тясно сътрудничество в дългосрочен план, съобщиха от пощите.
До облекчаването на процедурата се стигна след материал на Еленко Еленков във в. "Дневник", в който той описа "приключението" си на софийската митница да освободи няколко тениски, поръчани онлайн.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!