П ървият в страната таксиметров автомобил, сертифициран и пригоден напълно за превоз на пътници с над 75% обездвиженост, вече е в движение.
Специално оборудваната кола позволява на пътниците да се придвижват без асистент и без да се налага да напускат инвалидните си колички.
Автомобилът, е фабрично оборудван с рампа, колани и всички останали необходими аксесоари, които гарантират безопасно и комфортно придвижване на хора с двигателни затруднения.
За допълнителна сигурност шофьорите на таксито са преминали специализиран курс в БЧК и са обучени за безопасно и максимално комфортно обслужване на пътниците с двигателни проблеми.
„Кампанията „Наистина достъпно пътуване“ е възможност да помогнем на много хора да открият свободата да се придвижват достъпно и комфортно. Ние в Mastercard знаем, че да предлагаш добра услуга на клиентите означава да ги пренесеш в нова зона на комфорт и сигурност – там, където иновативните решения са част от настоящето“, каза Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония.
„Радваме се, че си партнираме с Mastercard в този проект. Сигурни сме, че подобен автомобил ще бъде полезен. Това е поредната иновация на Yellow Taxi след електрическото такси и мобилното приложение Yellow Taxi App. Съвсем скоро ще пуснем в употреба и най-новата ни линия автомобили, които ще предлагат още по-голям комфорт на клиентите ”, сподели Калин Кокошаров, изпълнителен директор на Yellow Taxi.
Част от съвместната кампанията за по-достъпна градска среда е и инициативата с отличителни знаци за заведения и институции, които са пригодени за хора с двигателни затруднения.
Собственици, управители и служители в офиси на компании, търговски обекти, заведения и обществени сгради, в които е осигурен безпроблемен достъп на граждани с физически проблеми, могат да се сдобият и поставят на видно място стикер, обозначаващ, че те са част от достъпната градска среда. Специалният знак може да бъде изтеглен и разпечатан от тук.
Таксито ще бъде на разположение денонощно, като ще може да бъде поръчано на телефонни номера 02/91119 и 02/4911108, при таксуване на услугата по стандартните тарифи на компанията.
То е продължение на кампанията „Наистина достъпно пътуване“ на Mastercard и Taxistars, които първи в България въведоха картово разплащане в мобилното приложение в 2016 година. Тогава технологичната компания даряваше по един лев за оборудването на специалното такси от всяко потребителско плащане с карта Mastercard в мобилната апликация.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!