К акво точно е дигитален маркетинг? Как се създава вълнуващо съдържание в социалните мрежи, които всички да искат да споделят?
Как да накараме мобилните технологии да работят за нас и клиентите ни и как да измерим успеха на кампаниите си, подобрявайки резултатите?
IAB България дава отговорите на тези въпроси в специален мастър клас за дигитален маркетинг, който ще продължи читири поредни уикенда и ще включи най-добрите специалисти от дигиталния бранш.
Курсът започва на 25 март и в него своя опит ще споделят изпълнителните директори на "Нетинфо", OLX.bg, TBI Bank, Foodpanda, Netpeak, Crimtan, Xplora, Innovation Starter и топ мениджъри от още 12 компании, сред които Investor, DDB Sofia, Interactive Share, BGMaps и други.
За кого е този курс?
Майсторският клас е с практическа насоченост и е подходящ за специалисти, които тепърва започват да развиват уменията си в областта на дигиталния маркетинг, а също така и за тези от бранша, които искат да сверят часовниците си за последните тенденции в тази област.
В края на курса участниците ще могат да създадат онлайн маркетингова стратегия за налагане на бранд, ще знаят за какво служи лендинг страницата и дали конверсиите са били достатъчни спрямо инвестицията. Мастър класът ще приключи с изпит ит сертификат от IAB България.
Курсът може да се гледа и на живо онлайн – за всички, които няма да имат възможност да присъстват на лекциите в София.
Майсторският клас започва на 25 март и ще се проведе в София Тех Парк в стартъп хамбара на Junior Achievement, а записване може да направите тук.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!