Стартира националната благотворителна кампания "Избери мляко със знака на БЧК - нахрани дете".
През ноември т.г. от продажбата на всяка опаковка прясно мляко "Верея", брандирано със знака "Червен кръст", ще бъдат отчислявани средства за осигуряване на топъл обяд и чаша мляко всеки делничен ден през учебната 2009/2010 г. за деца от социалнослаби семейства, сираци и полусираци, безпризорни и деца от социални институции.
Инициативата е на Българския червен кръст (БЧК) и фондация "С грижа за здравето".
Вече пета година Партньорската мрежа за благотворителност на БЧК работи по програма "Топъл обяд", като до момента близо 3000 малчугани в цялата страна са получили безплатна храна в трапезариите на БЧК.
Лъчезара Паскалева, представител на фондация "С грижа за здравето" и бранд мениджър в Обединена млечна компания (ОМК - производител на марките "Верея", "Фибела", "Виталия", "Ханско" и "Виталакт"), днес разказа, че това е третата национална инициатива на фондацията, в рамките на която ще бъдат дарени над 360 хил. чаши мляко на български деца в нужда.
Паскалева изрази увереност, че българското общество ще откликне на апела на БЧК и в рамките на един месец, чрез покупката на мляко "Верея", ще се съберат над 70 тона мляко за децата в нужда. За всеки четири закупени кутии мляко фондация "С грижа за здравето" ще дари по 1 чаша мляко на БЧК.
Ако се съди по съпричастността на медии, продуценти и шоубизнес ние ще достигнем планираното количество и много по-рано, отбеляза Лъчезара Паскалева и добави:
"Именно в трудни времена е моментът, когато българските компании трябва да покажат отговорност към българското общество."
Попзвездите Галя (екс-"Каризма", почетен посланик към Фонда на ООН за населението ФНООН), ЛиЛана и ДесиСлава споделиха мотивите си да подкрепят благотворителната инициатива.
В рамките на инициативата трите звезди ще раздават автографи в три столични магазина, на всеки, който си купи мляко със знака на БЧК. Галя - на 5 ноември в "Била" на бул. "България" от 18 ч., ДесиСлава - на 12 ноември в "Пикадили" в "Мол София" от 18 ч., и ЛиЛана - на 19 ноември в "Кауфланд Младост" от 18 ч.
Лице на кампанията е малката Лени. Тя сподели, че се радва да помогне на деца, които нямат възможност да получат всекидневно както храна, така и обич от близките си.
Лени отправи и своя апел към хората да участват в инициативата и по този начин да помогнат на стотици деца.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!