"Кп понът свърши. Или поне за европейците, които си организираха алкохолни екскурзии до България", пише американският вестник "Ю Ес Ей Тудей" (travel.usatoday.com).
Изглежда, "алкохолният туризъм" в тази балканска страна излезе от релси заради наплива на британски, германски и скандинавски тур оператори, предлагащи ваканционни пакети със силен махмурлук на ниски цени.
В статията се казва, че евтиният алкохол и либерализираните закони са превърнали Източна Европа, и най-вече България, в най-горещата точка за ергенски, момински и всевъзможни купони и запои за европейците от западната част на континента.
Но след редицата кървави инциденти, случили се неотдавна, включително падащи от хотелски балкони пияни туристи, на Българската асоциация на хотелиерите й е дошло до гуша.
След като чашата преля и търпението й се изчерпа, асоциацията взе решение да бойкотира тур операторите, надявайки се, те да пренасочат развратните си клиенти другаде.
По-нататък вестникът пише: "Алкохолните екскурзии са популярни в целия свят. Съществуват компании като Thirsty Swagman (Жадният скитник), които предлагат на клиентите си пиянски приключения и лазене по земята в пъбове и кръчми в Азия, Европа и САЩ.
Някои хора обаче са на мнение, че организираните алкохолни турове се превръщат в прекалено голяма лъжица не само за устата на България, но и за Турция, където хотелите вече не работят с компании, които рекламират диви партита.
Това може да е свързано и с показаните документални филми във Великобритания. Скандалните продукции обръщат внимание на безконтролното наливане с алкохол, характерно за местните, които летуват в Източна Европа, и на последствията от неразумната употреба на напитките.
Според нас обаче компаниите по някакъв начин ще успеят да заобиколят ограниченията на властите", завършва публикацията на "Ю Ес Ей Тудей".

Източник:
travel.usatoday.com