И змамници се представят за служители на ЧЕЗ, алармират от дружеството, което снабдява с ток Западна България.
От компанията призовават клиентите си да бъдат бдителни и да подават сигнали за злоупотреби.
Мнимите служители на компанията събират лични данни, информация или номер на електромер по телефона, констатират нарушения, съобщават за възникнали аварии и инциденти или предлагат услуги, вследствие на което събират пари на ръка.
От ЧЕЗ предупреждават клиентите си, че не събират данни по телефона и плащания никога не се извършват в брой извън определените за целта места - по банков път, в пощенски клонове, каси на "Изипей" и "Браво инвестмънт".
Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжност и снимка.
На гърба на картата има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността му.
При отказ да се предостави картата потребителят има право да поиска съдействие от полицията, отбелязват от ЧЕЗ.
Компанията призовава при всяко съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности потребителите да се свързват с органите на МВР.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!