В рамките на месец май "Ятото" (Yatoto.com) опитва да постигне непостигана преди от българска социална мрежа цел - да увеличи четири пъти броя на своите потребители, достигайки до внушителните за България 100 000 души. Ако успее, "Ятото" ще удвои месечната награда в конкурса и тя ще стане 30 000 лева още през юни.
Целта на сайта е да привлече вниманието на обществото върху своята мисия, свързана с безвъзмездно подпомагане на български неправителствени организации. Към момента на платформата са регистрирани близо 40 от най-големите организации, изпълняващи мисии по болезнени за българското общество теми като образование, деца, лишени от родителски грижи, защита на околната среда и животните, опазване на културно-историческото наследство, бедност и други.
За да стимулира допълнително потребителите си, в рамките на месец май "Ятото" ще даде 2 билета в конкурса за всяка успешна покана към нов за сайта потребител.
В рамките само на няколко дни, близо 800 нови потребители се присъединиха към "Ятото".
“Знаем, че сайтът има нужда от много работа, знаем, че имаме много да наваксваме и работим върху това. Държим да знаете, че правим "Ятото", изпитвайки щастие в сърцата, че усилията на шепа хора в екипа ни и невероятната подкрепа на нашите партньори правят възможен всеки ваш статус “Днес съм щастлив/а, защото...”, посочват от платформата в официално обръщение към своите потребители.
Вижте във видеото как работи "Ятото":
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!