Б ъдещи абитуриенти отново избраха тениската пред роклятаза абитуриентските балове, за да помогнат в образованието на свои връсници, съобщава Нова ТВ.
Кампанията „С тениска на бала” стартира за втора година. За първи път тя се проведе у нас миналата година, когато бяха събрани близо 50 хил. лв.
Лъскави коли, скъпи бижута и рокли. Така си представя бала почти всеки абитуриент. Други обаче избират тениската пред роклята. А простата тениска дава средства необходими на много абитуриенти не за скъпи костюми и бижута, а за нещо по-ценно - образование.
„Каузата се оказа наистина много заразителна в изцяло положителен смисъл. Когато миналата година я стартирахме и я обявихме, тя бързо набра скорост и се оказа, че много хора я харесаха, подкрепиха я и застанаха зад нея”, обясни Вела Стоянова от маркетинг отдела на „Мото Пфое”.
Христо е един от абитуриентите, получили стипендия, за да продължи висшето си образование. Така днес е студент в Техническия унивеситет в столицата. „Тази кауза ми даде много добър старт и изключително много ми помогна да запиша висше”, обяснява Христо Стоянов.
Общо 19 са студентите като Христо, получили финансова помощ за своето бъдещо развитие.
А випуск 2015 вече има и своите нови герои, отказали се от дизайнерската рокля, марковите автомобили и скъпите бижута. „Осъзнаваме нуждата от образование в днешно време и наистина искаме да помогнем на други млади хора, които нямат възможност да следват, да сбъднат мечтите си, защо не успешни лекари, юристи, учители един ден”, обясни Благовеста от 97-мо СОУ.
Събраните средства до момента са 17 хил. лв., а очакванията на организаторите са тази година да успеят да осъществят мечтите на двойно повече бъдещи студенти. Всеки, който желае да се включи може да го направи на сайта на кампанията - steniskanabala.bg. Повече по темата гледайте във видеото.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!