Започваме реклама на България като туристическа дестинация в паневрепейските телевизии, за което сме инвестирали 7,5 млн. лв., обяви министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков пред БНТ.
"Досега са правени опити България да се представя като "марка", като туристическа дестинация. Сега продължаваме, като основното е рекламирането на страната ни място за туризъм през четирите сезона на годината", обясни той.
Рекламата на българския туризъм ще се излъчва по
Юроспорт, Юронюз, Нашънъл Джиографик и Дискавъри
Финансирато е по линия на Оперативна програма "Регионално развитие".
В три клипа страната ни ще рекламира зимните и летните си курорти, еко- и селския туризъм, културното наследство и забележителности.
Клиповете ще бъдат излъчени общо 3166 пъти на две вълни - от 6 септември до 26 декември 2010 г. и от 31 януари до 27 март 2011 г.
Допълнително се предвижда да бъдат реализирани и онлайн кампании на интернет сайтовете на посочените телевизии.
По този начин възможностите за почивка в България, нейната древна култура, исторически и архитектурни паметници, минерални източници и красива природа ще бъдат показани пред повече от 608 млн. домакинства от Европа и света.
Кампанията трябва да съдейства и за повишаване информираността за страната ни като
туристическа дестинация, която предлага сигурност и спокойствие за своите гости
Рекламните клипове ще звучат на пет езика - български, английски, немски, френски и руски. Те са с продължителност от 30 секунди и ще бъдат излъчвани в най-гледаните часове от денонощието.
Допълнително ще бъдат заснети репортажи за предаването "Спорт трипс" на Юроспорт, за представяне на два града от България в рубриката "Метрополитънс" на Юронюз, както и кратък репортаж за културното наследство и природните забележителности в България от Нашънъл джиографик.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!