М еждународната ПР асоциация (IPRA) съвместно с българската агенция United Partners организира трета регионална конференция за Централна и Източна Европа, посветена на ролята на новите технологии върху маркетингa и комуникационните дейности.
Събитието ще се проведе на 13-и и 14-и октомври в София. В рамките му световноизвестни специалисти ще анализират технологичното развитие и възможностите, които предоставя то на ПР и маркетинг професионалистите.
Като част от конференцията за първи път в България ще се състои и тържествена гала вечеря, по време на която ще бъдат връчени Златните награди за отличие (Golden World Awards for Excellence) на IPRA – най-престижните световни призове в областта на комуникациите.
„Много се радвам, че София ще бъде домакин на две значими събития в сферата на комуникациите, при това точно в навечерието на един важен за страната ни период - първото председателство на България в Европейския съюз. Днес повече от всякога е нужно да сме в крак с новото в маркетинга и комуникациите, за да отговаряме на нуждите на новите медии и новия начин на общуване, влияние и информиране“, споделя Мария Гергова, изпълнителен директор на United Partners.
„Изкуственият интелект и бъдещето на комуникациите“, „Какво е общото между маркетолозите и снайперистите“ и „Как маркетингът, ПР и връзките с инфлуенсъри се променят“ са само няколко от темите, които ще бъдат дискутирани по време на конференцията „SOPR SOMARKETING SOFIA“.
"Начинът, по който вземаме решения, се промени съществено. Станахме много по-опитни и се чувстваме вдъхновени да бъдем онлайн, да се информираме, да разговаряме с приятели, да четем препоръки, да пишем въпроси до компаниите и да очакваме незабавни отговори от тях.
Вече не желаем да ни бъде предлагано нещо и след това да го изберем; искаме да направим избора си сами, въз основа на нашия онлайн опит.
Съдържание е думата, която описва пазара днес. Inbound ПР обединява съдържанието и анализа и помага на ПР специалистите да покажат възвръщаемостта на инвестициите (ROI) от своята работа в новата дигитална ера“, споделя Илияна Старева, Global Partner Program Manager в HubSpot и ключов лектор на конференцията.
Барт де Врийс (президент на IPRA), Каспиан Смит (вицепрезидент, Communications & Brand Experience IBM Европа) и Питър Стиър (председател на MSLGROUP EMEA и партньор в JKL) са част от вдъхновящите лектори, които ще дискутират все по-тясната връзка между ПР и маркетинг. Пълен списък на темите и участниците можете да откриете на сайта на конференцията - ipra-cee.com.
Регистрацията за събитието вече е отворена, като до 10 октомври ограничен брой билети ще се предлагат с отстъпка за ранно записване.
Всеки желаещ да се срещне с представители на IPRA, както и с носители на Златните награди за отличие, може да присъства на гала вечерята след предварителна регистрация на сайта на асоциацията.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!