Te популяризираха дейността си пред широка публика и то в тежката икономическа ситуация около коронавируса. Кампанията започна на 13 май и само за пет дни събра над хиляда кандидатури. 100-те избрани компании получиха безвъзмездно излъчване на рекламна кампания в телевизионния ефир и в дигиталните активи от портфолиото на медийната група.
Борислав Георгиев е собственик на приключенски парк „Коколандия“ в София. Там всяко лято малки и големи могат да се отдадат на различни забавления – въжени мостове, стени за катерене и други игри на открито. Тази година обаче паркът не успява да отвори навреме.
„Имахме три месеца без генериране на абсолютно никакви приходи. Нашият обект е сезонен и в края на зимата последваха три месеца пандемия. При нас се получиха на практика девет месеца студ и глад”, разказа собственикът на приключенския парк.
Попадат на „NOVA възможност за теб“ в точния момент, а чрез платформата успяват да достигнат до любителите на игри на открито и да ги привлекат отново.
„Това е много добра и мога да кажа съвсем навременна, хуманна инициатива от страна на NOVA. Пуснахме документи, попълнихме и бях много приятно изненадан, когато буквално една седмица по-късно се обадиха и казаха, че ние отговаряме на условията и сме избрани от тези сто фирми”, допълва Борислав Георгиев.
Тежкият период се отразява и на Черноморието. Никола Нанчев е управител на семеен хотел „Св. Никола“ на плаж Каваците. Той също се обръща към кампанията „NOVA възможност за теб“ за помощ.
„Тази възможност е неповторима за нас, понеже ние сме малък бизнес и не можем да си позволим такава голяма реклама. Благодаря изключително много, от името на целия екип, защото това помогна не само пряко на нас, но и на нашите служители, на работните места, които успяхме да осигурим.”
Положителният ефект се забелязва, въпреки краткия срок.
„Търсенето към нас нарасна с около 700%, а резервациите – с над 250. За около месец, в периода между началото на юни и началото на юли”, споделя Никола Нанчев.
„Обратната връзка, която получихме от компаниите, участващи в нашата кампания „NOVA възможност за теб“, беше много положителна. Считам, че като национална, отговорна медия NOVA е длъжна да подкрепи малкия и среден бизнес в България. „NOVA възможност за теб“ е поредната инициатива на „Нова Броудкастинг груп“, с която показваме своята социална отговорност. Ние в NOVA вярваме, че само заедно можем да се справяме с трудните ситуации“, категоричен бе Николай Андреев, изпълнителен директор на Нова броудкастинг груп.
Фондът „NOVA възможност за теб“ е поредната инициатива, с която Нова Броудкастинг Груп затвърждава позицията си на социално отговорна компания. В условията на извънредно положение NOVA подкрепи и стартира поредица от кампании в помощ на борбата с пандемията, сред които "Заедно" на служителите на компанията, както и "Дарителите" на Новините на NOVA.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!