Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, обяви продажба на рекламно време за ID Xtra на българския пазар от октомври 2015 г. По този начин комуникационната компания предлага на рекламодателите и рекламните агенции достъп до новия канал за вълнуващи мистерии и по-добри възможности за достигане на тяхната аудитория.
Към днешна дата Discovery Networks CEEMEA разполага с богато портфолио за продажба на рекламно време, състоящо се от Discovery Channel, TLC и ID Xtra. За продажбите на рекламно време в България Discovery работи съвместно с Nova Broadcasting Group, която изпълнява ролята на търговски представител на пазара.
ID Xtra е висококачествен канал, насочен към жените,
който представя вълнуващи мистерии, драматични скандали и шокиращи признания в модерен и стилен формат. Програмите се отличават с емоционален и развлекателен начин на представяне на историите, които приковават зрителите пред малкия екран и ги подканват да се вгледат по-отблизо, докато мистерията се разплита. ID Xtra е насочен към любопитната женска публика, която винаги иска да достигне до самата истина.
Виктория Дейвис, VP, регионален мениджър Югоизточна Европа в Discovery Networks CEEMEA коментира: „Стартирахме ID Xtra в България през 2014 г. и нашите български зрители я приеха много добре. В момента ID Xtra държи уникална позиция на пазара и сме щастливи, че от 1-ви октомври ще предложим на рекламодателите още по-голяма възможност да достигнат до качествена и фокусирана женска аудитория чрез нашето водещо международно съдържание. Това е значителна стъпка за нашето развитие в България, както и знак, че сме намерили възможности за развитие на рекламния пазар тук.“
Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Nova Broadcasting Group, коментира: „Поемането на продажбата на рекламно време за ID Xtra e още една стъпка в изпълнението на нашата стратегия да обогатим и разнообразим портфолиото от телевизионни канали, чието рекламно време е управлявано от Nova Broadcasting Group. Това е доказателство за доверието, гласувано от нашите клиенти, да ги представляваме пред рекламната индустрия в България.
Щастливи сме, че този канал става част от голямото ни семейство, защото ще предостави на рекламодателите ни още по-големи възможности да достигнат до една от най-предпочитаните аудитории в страната – женската“.
Към момента Нова Броудкастинг Груп отговаря за рекламните продажби в България на 6 международни медийни групи, сред които: FOX International Channels (Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), Discovery Channels (Discovery Channel, TLC и ID Xtra), Disney Channel, AXN и CITY TV. Добавяйки и собствените канали – Nova, Diema, Diema Family, KinoNova, и NOVA SPORT, броят на телевизионните канали, чиито рекламни продажби медийната група управлява, достига общо 16.
Българските зрители могат да очакват с нетърпение нови предавания по ID Xtra, като например втория сезон на „Престъпления от таблоидите“ с водещ Джери Спрингър, определян като „царя на таблоидната телевизия“ и носител на награда „Еми“. Предаването отново ще вдигне завесите си за нова колекция от още по-драматични истории. Между 26 и 31 октомври ID Xtra ще предложи на зрителите вълнуваща програма, посветена на Хелоуин. Други поредица, с премиера през октомври, е „Поверително от Венити Феър“ с истории за власт, богатство и знаменитости. През ноември новото предаване „Жени в затвора“ ще запознае зрителите със света на затвора за жени в Индиана: живот без мъже, свобода или удобства, където затворничките разкриват как са се научили да оцеляват в тази недружелюбна среда.
С въвеждането на продажби на рекламно време за ID Xtra Discovery Networks CEEMEA разширява бизнеса си в България и увеличава фокуса си върху пазара, на който работи от 1997 г. и където има местен офис от 2012 г. Към момента Discovery Networks разпространява 16 канала на местния пазар: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery World, ID Investigation Discovery, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD, ID Xtra, ID Xtra HD, Eurosport, Eurosport 2, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, Eurosportnews.
За Discovery Networks CEEMEA:
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) е световният #1 доставчик на платено кабелно съдържание, достигайки до почти 3 млр. нарастващи потребители в 220 страни по света. В продължение на 30 години Discovery е посветен да задоволява любопитството и да забавлява зрителите с висококачествено съдържание чрез международната си мрежа от марки, водени от Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Xtra, Discovery Science и други, включително американската джойнт венчър мрежа OWN: Oprah Winfrey Network. Discovery управлява Eurosport, водещият пан-европейска спортна дестинация в Европа и Азиатско-тихоокеанския регион. Discovery е и водещ доставчик на образователни продукти и услуги за училища, включително награждаваната поредица от дигитални учебници за деца от предучилищна възраст до 12-окласници чрез Discovery Education. Медийната компания е и водещ лидер дигитален лидер с разнообразно онлайн портфолио, включващо Discovery Digital Networks. За повече информация, посетете www.discoverycommunications.com.
За Nova Broadcasting Group:
Nova Broadcasting Group е част от шведската медийна група Modern Times Group. Тя обединява каналите NOVA, DIEMA, DIEMA FAMILY, KINONOVA, спортните канали channels Diema Sport, Diema Sport 2, NOVA SPORT и Trace Sport Stars. Каналите на VIASAT - Viasat History, Viasat Nature, Viasat Explore, Viasat History HD, Viasat Nature HD и TV1000 също са част от портфолиото на медийната група. През 2013г. Nova Broadcasting Group придоби Netinfo AD.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!