З а поредна година NOVA е най-предпочитаната телевизия според потребителската класация „Любимите марки“. Почетното второ място в категория „Телевизия“ зае филмовият канал KINO NOVA, а най-големия приз в категорията „Уеб медии и сайтове“ спечели новинарският сайт nova.bg. Над 45 000 потребители са взели участие в 13-тото издание на потребителската онлайн класация, която отразява предпочитанията и емоционалната привързаност към брандове от различни отрасли.
„Доверието винаги е било изключително важно за нас, но то е един много крехък елемент от работата ни, защото се трупа дълго време. Затова се радвам, че в тази трудна година точно NOVA, KINO NOVA и nova.bg спечелиха признанието на хората. Огромно благодаря!“, сподели водещата на „Събуди се“ Марина Цекова, която прие наградата от името на компанията.
Информация за NOVA
NOVA e политематичен канал, отличаващ се с новаторство в програмирането и налагането на много международни формати в България. NOVA предлага на своите зрители качествена публицистика, а новините на канала са най-предпочитаният източник на информация, според годишния доклад на Института за изследване на журналистиката „Ройтерс“. Подкрепата на българските филми и сериали е запазена марка на медията. Всеки телевизионен сезон каналът представя нови иновативни формати и жанрове в програмната си схема и е първият в България, излъчил телевизионен риалити формат.
Информация за Nova.bg
Nova.bg е дестинацията за любимото телевизионно съдържание на потребителите – достоверни новини и журналистически предавания от България и света, развлекателни програми от най-висок клас, вълнуващи български телевизионни сериали, спорт и още много. Nova.bg е най-големият новинарски уебсайт в новинарската екосистема на Netinfo.
Информация за KINO NOVA
KINO NOVA е телевизионен канал в портфолиото на Нова Броудкастинг Груп, който предлага филмово преживяване на най-високо ниво, с отлична селекция от хитови продукции, популярни сериали и световни филмови заглавия. Кампанията на KINO NOVA "Великият понеделник" е първата по рода си инициатива, която дава право на зрителите да избират кой филм да гледат всеки понеделник от 21:00 часа. През лятото на 2013 г. властта за първи път бе дадена в ръцете на зрителите, а първият сезон на кампанията бе отличен с бронзова награда Effie в категорията "Медийна реклама". "Треска за Оскари" пък е месецът, в който запазено място в ефира имат филми, с номинация или награда от Американската академия за киноизкуство.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!