В късния следобед трафикът към входа за Турция на ГКПП "Капъкуле" постепенно се нормализира, а турските гранични власти работят на максимален капацитет, информира дипломатически служител от ГК Одрин.
При проведените срещи със служители на ГК-Одрин и българските гранични власти, турските гранични и митнически органи са заявили, че са отстранили срива на компютърната информационна система на турските митници.
Интензивен трафик, колона от коли на автомагистрала "Хемус"
Създадена е организация, включително като е увеличен значително и личният състав, с цел да поемат натрупаните опашки и повишения трафик през празничните за България дни.
По-рано днес по информация на турските гранични власти, потвърдена и от посещение на дипломатически служител от ГК Одрин, ситуацията с трафика на ГКПП "Капъкуле" към входа за Турция бе усложнена поради срив на компютърната информационна система на турските митници. Вследствие се образуваха опашки от изчакващи автомобили и автобуси, като бяха блокирани на входа към Турция, както турският, така и българският пункт.
Генералното консулство в Одрин е в непрекъсната връзка с турските гранични и митнически власти и при необходимост има готовност да реагира, съобщиха от Министерството на външните работи.
При нужда българските граждани могат да се обадят на: Телефон: 0090 284 214 06 17; Дежурен телефон в извънработно време в работни дни: 0090 533 7396140 ; Дежурен телефон в почивни и празнични дни: 0090 533 6298164.
За пътната обстановка в страната днес - разберете от видеото горе.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!