„Нетинфо“, част от портфолиото на "Нова Броудкастинг Груп", придоби 20% от „Къмишън шеър“, компанията собственик на Broshura.bg, която освен на българския пазар е с утвърдено присъствие и в 18 други страни по света.
Чрез сделката "Нетинфо" стъпва на международен пазар.
Тази нова стъпка е част от стратегията на „Нетинфо“ за разширяване на портфолиото и диверсифициране на бизнеса.
Broshura.bg свързва големите търговски вериги и крайните клиенти в директен контакт чрез иновативна технология, която предлага на потребителите богато разнообразие от онлайн брошури на водещи компании – от бързооборотни стоки през технологии, до козметични продукти.
За търговските вериги Broshura.bg представя нови дистрибуционни канали – уеб, мобилни, имейл и партньорски сайтове, чрез които да развият модела на хартиените брошури в дигитална среда, благодарение на предлаганото удобство, измеримост, интерактивност и опции за точно таргетиране.
Извън България, амбицията на Broshura.bg ("Къмишън шеър") е да стане лидер в Централна и Източна Европа, като към момента компанията може да се похвали с 2,3 милиона евро оборот за 2015 г., 8 милиона посетители и 15 милиона разгледани брошури за месец май 2016, както и 140 милиона разгледани страници на брошури за същия период.
“С добавянето на Broshura.bg към портфолиото на „Нетинфо” искаме да сме още по-близо до момента на покупка за нашите потребители. Целта ни е те да откриват продуктите, от които имат нужда – изгодно, в точния момент и на точното място” – сподели изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов.
„Радваме се, че ставаме част от едно по-голямо семейство, както и сме сигурни, че това сътрудничество, с всички канали и ресурси на медийната група „Нетинфо“, ще предложи богати възможности за продукта на Broshura.bg и компанията като цяло”, допълва Огнян Попов, изпълнителният директор на Къмишън шеър.
Само преди няколко месеца Нетинфо придоби 51% от Grabo.bg и 51% от Trendo.bg. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – част от Grabo.bg.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!