Р езервираш хотел, а те настаняват в квартира при баба. За това сигнализират зрители на NOVA, които били пренасочени към стаи в частни къщи на възрастни хора в Ахтопол по време на лятната си почивка. Контролните органи започнаха спешна проверка. Ще бъде ли санкциониран хотелът?
Лято в Ахтопол на атрактивна цена. Тази оферта от тризвезден хотел в Южното Черноморие привлича Станимира Чепилева и семейството ѝ за морската им ваканция и с още пет приятелски семейства резервират през интернет. Когато пристигат обаче реалността се оказва далеч от обещаната в обявата почивка.
Лоша хигиена и дървеници в хотел на морето
„Отиваме 6 семейства с деца – на посочения адрес за настаняване, а там става ясно обаче, че ние нямаме настаняване в тази сграда, в която е хотелът, а всички 6 семейства сме разпръснати из целия Ахтопол, на различни места”, разказва Станимира.
Семействата били пренасочени към съседни сгради – някои тип хотел, някои – в апартаменти,
но част от тях в предварително уговорения хотел, разказва Станимира. Вместо почивка в студио, тя получава стая в частна квартира, отдавана от възрастна жена. А условията по нищо не отговаряли на тези в обявата за хотела. При подобни условия били настанени и други от семействата. След като все пак се оплакват в хотела от получените условия в квартирата, идва и ново предложение:
Ужасяваща мизерия в 4-звезден хотел на морето
„Първата нощувка да сме в апартамента със старото обзавеждане, защото нямало как, втората – да ни настанят някъде в другия край, а третата вечер – ще сме в хотела. Няма как
три нощувки да разкарваме багаж и дете на една година из цял Ахтопол
– това си продължава с години явно”, разказва Станимира.
Тя предупреждава за кошмарната почивка и в социалните мрежи. От коментарите под поста ѝ става ясно, че измамените са десетки. От хотела отричат – гостите от хотела да се пренасочват към други апартаменти из града.
Ново безумие по морето: такса „диня и кърпа” за 36 лв.
След проверка на място и преглед на документацията – проверката потвърждава, че без обективни причини гостите на хотела са били местени в стаи в частни домове. За това –
собственикът ще бъде глобен за нелоялна търговска практика, а потърпевшите туристи имат право на обезщетение.
За да се избегнат такива практики експертите съветват внимателно да проверяваме коментарите за хотела и да сравняваме цената с други оферти на хотели в района.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!