Н епочистени стаи и лоши условия вместо лукс в хотели у нас и при съседите. За това сигнализираха зрители на NOVA, попаднали на лошо обслужване по време на лятната си ваканция в началото на сезона.
Вместо обещаната почивка край морето - на място заварват мръсни стаи, непочистен басейн и кутии с храна вместо ол инклузив бюфети.
Какви са правата ни, ако перфектната стая в хотела остане само на снимка - отговорите търси Георги Георгиев в рубриката „На твоя страна”.
Има десетки сигнали за провалени почивки заради лоши условия, както в българските, така и в курортите в съседни страни.
Хората се оплакват от мръсни стаи, бълхи, мухъл по шезлонгите и кутии с кекс вместо олинклузив.
Според експертите от Комисията за защита на потребителите, при разминаване на офертите и реалните условия, дори да се касае за гледката от хотела, потърпевшите могат да си търсят правата.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!