В ъв вторник се появи информация, че клиент на заведение в Харманли е получил касова бележка за такса „Нищо – 1 час“ на стойност 5 лв., а бележката била издадена, защото клиентът не е консумирал нищо.
Министърът на туризма Николина Ангелкова разпоредила незабавна проверка на заведението. От министерството са сезирали и Комисията за защита на потребителите и Националната агенция по приходите.
Ресторант в Созопол с 20 лв. такса "празен стол"
Ден по-късно обаче се оказва, че всичко това било шега между познати. Хората твърдят, че
сигнал не е подаван, бележката била качена в социалните мрежи и така стигнала до ведомството на Ангелкова.
„Това беше шега с една компания, седнала в заведението и които са ми приятели. Това никога не се е случвало, няма и да се случи”, обясни в предаването „Здравей, България” по NOVA собственикът на заведението Живко Василев.
Едно от момчетата снимало и качило касовия бон в социалните мрежи. То е категорично, че не е подавало сигнал в министерството. Заведението обаче ще бъде проверено от институциите.
„Изключително редки са случаите на надписване на подобни такси от типа – „нищо”, „празен стол”, „допълнителни изисквания към приготвянето на храната”, заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.
Още по темата вижте във видеото горе.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!