П рез април NOVA затвърждава лидерската си позиция пред втората по гледаемост телевизия bTV, с 27% на среднодневна база и 10 % преднина в праймтайма сред активното население на възраст от 18 до 49 години.
NOVA убедително води и сред активното градско население и най-младата и трудна за достигане аудитория на възраст 18-34 години (53% на среднодневна база и 38% за праймтайм). Телевизията е предпочитана и сред женската аудитория на възраст от 25 до 54 години, където предимството пред bTV е 25%.
Стратегията на "Нова Броудкастинг Груп" да инвестира в качествени продукции на всички свои платформи, продължава да дава добри резултати, което се дължи на някои от най-успешните проекти, като „Откраднат живот”, „Като две капки вода”, „София ден и нощ“, „Кошмари в кухнята“ и “Аз обичам България“.
Новините на NOVA и публицистичните предавания са предпочитан от активното население на възраст 18-49 години източник на информация, както в ежедневието, така и във важни за страната моменти.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!