Н а националния празник на България 3 март, в най-гледаното телевизионно време, зрителите избраха NOVA. Това направиха над една четвърт от българите на възраст 18-49 години и бяха с 29% повече от зрителите на втората по гледаемост телевизия bTV по същото време. С над 40% повече бяха и зрителите от активното градско население 18-49 години и жени 25-54 години.
Най-младите и труднодостъпни 18-34 години имаха надмощие от 16% пред втората по гледаемост телевизия bTV.
„Аз обичам България” се завърна на екрана с изключителен успех, като 60 % повече по българите на възраст 18-49 години са предпочели на Националния празник 3 март най-родолюбивото предаване, в сравнение с втората по гледаемост телевизия bTV.
За активното градско население в същата възрастова група разликата е още по-голяма, като 76 % повече от зрителите са избрали NOVA пред bTV.
Резултатите на трети сезон на най-успешния сериал на медицинска тематика у нас продължават да растат. На националния празник 3 март „Откраднат живот: Възмездието” постигa най-високия си аудиторен дял за сезона, като е гледан от 28.2 % от активното население на възраст между 18-49 години и от 32.9 % от активното градско население на същата възраст, което е с 51 % повече от втората по гледаемост телевизия bTV.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!