Н ова продължава изключително успешния старт на пролетния си сезон. През изминалата вечер, вярна на своя иновативен дух, медията представи на зрителите напълно нов за българския ефир социален и телевизионен експеримент - „Женени от пръв поглед”.
По време на първия епизод Нова е била най-гледаната телевизия - според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер България, Нова е събрала 30.5% от зрителите в активна възраст (18-49 години), докато втората в класацията телевизия отчита дял от по-малко от 25%.
След като пожъна абсолютен успех през първата седмица от старта на пролетния ТВ сезон, превръщайки се в най-гледания телевизионен канал, за втора поредна седмица Нова е категоричният избор сред зрителите в активна възраст в най-гледаното време.
Според данните на "Нилсен Адмосфер България", Нова спечели най-висок зрителски интерес през първата седмица от старта на пролетния сезон сред зрителите в активна възраст (18-49) – 23,2 %. Това е с 5 пункта повече спрямо същия период на миналата година и така Нова отне лидерството, което BTV имаше през същия период на миналия сезон.
„Женени от пръв поглед” е предизвикал огромен интерес сред по-младата аудитория (18-34 години), където Нова е събрала почти 34% от тези зрители, докато втората в класацията медия отново е с по-малко от 25%. Успехът на Нова е потвърден и сред градското население в активна възраст - 31% от зрителите са избрали да гледат първите трепетни очаквания на трите двойки, които се виждат за първи път в ритуалната зала, минути преди да сключат граждански брак, а едва 22% са проследили програмата на конкурентната телевизия.
В социалния експеримент „Женени от пръв поглед” зрителите ще проследят живота на три двойки, които се виждат за първи път на сватбата си. Участниците са мъже и жени с напрегнато ежедневие, които по една или друга причина не са успели да открият перфектния партньор. Те поверяват съдбата си в ръцете на специалистите, които да намерят идеалния кандидат за тях сред стотици претенденти, изцяло на базата на строгите критерии на професионалния matchmaking.
Психолог, сексолог, двама matchmaking специалисти и духовен съветник, са експертите, които ще съветват трите двойки. В пилотния епизод зрителите се запознаха с трите двойки, решили да предприемат тази съдбовна стъпка пред очите на цяла България.
Първата от тях са Гергана и Георги - целеустремени, успели в кариерите си и готови да създадат семейство. Експертите ги определиха като „остри камъни”, защото и двамата са родени лидери, а сега ще им се наложи да намерят златната среда във взаимоотношенията си.
Втората двойка са Атанас и Антония - за тях нито един от експертите нямаше съмнение, че са перфектни един за друг. Двамата са жизнерадостни, със сходна житейска история и общи представи за семейството и бъдещето.
Трета е двойката на Стефан и Светлана - млади хора, превърнали хобитата си в своя професия и постигнали хармонията в живота си.
Нещо обаче им липсва, за да бъде пълно щастието - половинката, с която да споделят ежедневните радости и проблеми. Трите двойки се впускат в приключението на живота си и са сигурни, че съдбата и любовта ще са на тяхна страна.
Ако сте пропуснали да гледате пилотния епизод, можете да проследите повторението на „Женени от пръв поглед”, което ще се излъчи тази събота от 13:00 ч. по Нова ТВ.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!