С поред независимата международна пийпълметрична агенция "Медиярисърч" (Mediaresearch) вчерашното издание на сутрешния блок на Нова ТВ „Здравей България” отново е привлякло най-голям дял от зрителската аудитория в активна възраст (18-49).
Въпреки промените в сутрешното предаване на конкурентната медия, Ани Цолова и Виктор Николаев (Вж. интервю с двамата журналисти за Vesti.bg) отново спечелиха доверието на зрителите.
Увеличаването на зрителската аудитория на сутрешния блок на Нова, започнало още през есента на 2013 г. с присъединяването на Ани Цолова и Виктор Николаев към екипа на медията, продължава и до днес.
Както е видно от графиката, сутрешният блок на Нова държи значително по-висок дял от този на прекия конкурент.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!