С лед старта на всички основни предавания от есенния ТВ сезон равносметката е ясна: програмата на Нова в най-гледаното време (20.00-24.00 ч.) е значително по-гледана от тази на Би Ти Ви, съобщиха от Нова ТВ.
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Mediaresearch, във всеки от изминалите 8 дни Нова е събирала повече зрители сред активното население (18-49 години) спрямо конкурента.
Още през изминалата седмица Нова регистрира изключително силно начало за VIP Brother 2014 и третия сезон на X Factor.
„Господари на ефира”, стартирали седмица по-рано, също отчитат огромен ръст в зрителската си аудитория.
През изминалите дни късните новини на Нова са абсолютен лидер в ефира с почти 2 пъти по-голяма аудитория от излъчваните по същото време новини на втората телевизия в класацията.
Зрителите предпочетоха тези предавания през цялата седмица за сметка на конкурентните програми по Би Ти Ви.
Вчера, 22 септември, Нова отново затвърди лидерската си позиция в българския ефир, привличайки почти 2 пъти повече зрители в най-гледаното време спрямо Би Ти ви. Резултатите са още по-впечатляващи сред младата ТВ аудитория (18-34 години), където в интервала 20.00-24.00 ч. Нова води с почти 3 пъти по-голяма аудитория спрямо втория в класацията.
„Вече повече от година Нова Броудкастинг Груп е водещата медийна група в България. Резултатите от изминалата седмица показват, че Нова се e превърнала в най-гледания телевизионен канал в страната. Вярваме, че това е благодарение на качествените и разнообразни шоупрограми и обективни и независими новини и актуални предавания, които предлагаме на зрителите”, каза Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!