В априлския си брой списание "Домът" публикува ексклузивно интервю със завърналия се на пистата Михаел Шумахер, който разказва за съпругата си, дома си и какво го кара да се качи отново в болида.
"Батериите ми са презаредени отново и гладът ми за състезание се върна. Винаги съм обичал надпреварите, просто нямах енергия да се конкурирам на най-високото възможно ниво, както го правех в продължение на толкова години. Ето защо и се оттеглих. Сега пак се чувствам напълно свеж", споделя Михаел.
За дома си разказва и една от ярките личности в България,
проф. Евгений Дайнов.
Той засяга още темата за архитектурата, защо пият българите и политическите игри.
"Сталинският барок покрай Ларгото не бива да се пипа. Нека се вижда какво е било, да може да се спори за това. Първоначалният замисъл е бил голяма част от София да има такъв сталински облик. Слава богу, свършили са им парите. НДК, първо, е изплагиатствано копие на проект на Оскар Нимайер, и второ, то е лошо построено и ще се разпадне, така че няма смисъл да го обсъждаме", коментира Дайнов.
Най-известната дама в архитектурата Заха Хадид
разказва за себе си, начина си на живот, своите слабости и тежките моменти по време на бомбардировките в Ливан.
"Понякога лошата слава е забавна. Нищо не мога да направя, ако някой се чувства застрашен от мен. Просто не мисля, че са свикнали на жени в моята роля. Може и да е, защото не съм англичанка. Не съм сигурна дали съществува расов предразсъдък към мен, има моменти, когато го вярвам. Хората се чувстват некомфортно, когато не следваш нормите", казва тя и допълва, че не прави "любезни сгради".
Най-голямата електронна поща в България, abv.bg, наскоро навърши 10 г. Списанието среща читателите си с двама от мениджърите й. Йордан Иванов и Бисер Григоров разказват как се прави интернет бизнес, има ли бъдеще онлайн търговията и какво тепърва предстои.
"Много често казват, че ефектът от телевизионната реклама е много голям. Обаче ако налееш 100 хил. лв. в телевизионна реклама и 100 хил. лв. в интернет, аз ви гарантирам, че ефектът от онлайн рекламата ще е пъти по-голям", твърди Бисер Григоров.
Четете повече в: http://www.thehome.eu/.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!