С бляскави изпълнения, запомнящи се образи и ненадминати звездни дуети завърши петият сезон на любимото шоу за преобразявания "Като две капки вода" по NOVA. Предаването е изборът в часовия интервал 19:58-23:12 на 40.1% от зрителите сред активното население (18-49г.), с дял близо 14 пункта по-голям от този на втората по гледаемост медия bTV в същия часови слот. Още по-категорични са резултатите при младите зрители (18-34 г.) и особено при градското население (18-49 г. градско), сред които разликата с bTV е близо два пъти, или почти 22 пункта.
"Благодарна съм за цялото преживяване и журито, което ме стимулираше с всяка една дума", заяви избраничката на публиката Михаела Маринова, която се превърна в най-младия победител в историята на "Като две капки вода" в България. Финалът на поредния успешен сезон на шоуто обедини участници, жури и вокални педагози в общо изпълнение на сцената на "Като две капки вода".
Средно за целия пети сезон предаването привличаше 37.5% от активното население пред екраните, което е с над 12 пункта повече от втората по гледаемост медиа bTV в същия часови пояс. Още по-безусловен е успехът сред градското население (18-49 градско, дял 42%), където разликата с втората по гледаемост медиа bTV (18-49 градско, дял 22.6%), е над 19 пункта. Равносметката след вчерашния финал на „Като две капки вода“ е, че това е най-гледаното издание от 2014 насам. За същото говорят и данните за финала на шоуто, който също е най-гледаният заключителен лайф от 2014 досега.
Повишен интерес към епизодите на "Като две капки вода" от пети сезон са отчетени и на онлайн платформата NOVA PLAY. Регистрираните видео гледания за периода от старта на сезона до момента са над 800 000 (Mobile + Desktop & App), по данни от Google Аnalytics, или с над 40% повече от видео гледанията на епизодите от сезон 4. Гледанията на живо на финала в Nova.bg са над 54 000.
Хит през пролетния сезон, редом с другия фаворит в програмата на NOVA - сериала „Откраднат живот“, е и на най-родолюбивото българско предаване „Аз обичам, България“. Всяка петъчна вечер, от 21.00 до 23.00 ч., то е изборът сред населението в активна възраст (18-49 г.) с преднина от 27% пред втората по гледаемост телевизия bTV. Сред зрителите от активното градско население (18-49 г. градско) и младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г.) разликата е още по-голяма, съответно 44% и 65%.
Поредният успешен пролетен сезон на NOVA затвърди лидерската позиция на медията - от 2015 г. до момента тя продължава да е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната (18-49 г.). Среднодневният аудиторен дял, както и аудиторният дял в праймтайм на зрителите от активното население на възраст 18-49, е по-висок от този на втората по гледаемост медия bTV, според данните на независимата пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер България. Още по-голяма е разликата между двете конкурентни медии сред градското население (18-49 г.) и младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г.).
Лято, изпълнено с премиерни сезони на любими формати и хитови сериали очакват зрителите в ефира на NOVA. От днес стартира специалното лятно издание на Новините на NOVA в 22.00 ч., с водещи Ани Салич и Николай Дойнов. Всяка делнична вечер обичаното кулинарно шоу "Черешката на тортата" ще поднася вкусни изненади от 20.00 ч., а веднага след него в 21.00 ч. ефирът ще се нагорещява от екшън сцени и мистериозни разкрития в хитовия сериал "Хавай 5-0". Програмата на NOVA продължава с премиерни 30-минутни епизоди на риалити сериала „София - Ден и Нощ”, следван от „Господари на ефира” в 22.30 ч. и „Часът на Милен Цветков” от 23.30 ч.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!