Т емата на Нова постигна абсолютен успех тaзи неделя.
Разследването на Васил Иванов „Лукс за избрани! Кметове с луксозни служебни автомобили” привлече 37% дял от цялата телевизионна аудитория (4+), докато втората в класацията медия отбеляза с близо 12 пункта по-нисък резултат сред всички зрители в този час.
В неделната вечер аудиторията на Разследване достигна над 690 хиляди зрители, спрямо 468 хиляди за bTV в този часови пояс.
Още по-съществена е разликата сред активната аудитория (18-49) – над 19 пункта в полза на Нова и Разследване.
Целият епизод на Разследване за луксозните кметски коли, можете да видите на сайта на NovaPlay
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!