П ървият по рода си Средиземноморски Форум на IAB се проведе в рамките на два дни в Милано. Председателят на IAB Bulgaria и изпълнителен директор на Нетинфо Христо Христов взе активно участие в работните групи по формирано на ключови дигитални политики.
Всички национални IAB организации бяха представени и обсъдиха предизвикателствата пред дигиталната трансформация на бизнеса в различните пазари. Част от темите бяха за начина на работа с поколението Z, монетизацията и новите рекламни формати, измерване и видимост, както и какво е това “quality revolution”.
Общият регламент за защита на личните данни, по-известен като GDPR (General Data protection regulation) също бе сред основните разисквани теми. IAB Bulgaria организира редовно работни срещи по тази теми за членовете си, като дори каним колеги от чужбина, за да обяснят как те на локални ниво са приложили директивата, каза Христов.
Редом до Христо Христов в работната среща участие взеха председателите на IAB организациите от Италия, Турция, Гърция и Румъния. Модератор на панела, в който бе поканен Христо Христов, бе най-високият по чин в IAB Европа – председателят на Съвета на Директорите - Константин Камарас.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!