Продажбите в трудни времена са главната тема в септемврийския брой на сп. "Мениджър".
Изданието предлага мненията на маркетолога Мария Тойчева, вицепрезидента на "Крафт" Кристоф Вениш, изпълнителния директор "Авенди" Димитър Христов и търговския и маркетинг директор на "Мото-Пфое" Александър Костадинов.
Всеки от тях представя своята позиция.
Вениш казва, че "Крафт" ще продължат с изпитаната във времето стратегия - новаторски продукти, продължителна реклама, атрактивни промоции, подходящ подбор.
Димитър Христов е на мнение, че в момента рекламирането и развитието на марките е много по-ефективно, а Александър Костадинов е категоричен, че изгодната цена е задължителен елемент от офертите.
Лице на корицата този месец е собственикът на "ТехноЛогика" Огнян Траянов. Той твърди, че е време България да се самоопредели - "дали ще бъде Силициева или "силиконова" долина".
"Мениджър" публикува и коментари на американския вицепрезидент Джо Байдън, писателя Робин Шарма и проф. Стив Ханке, който твърди, че страната ни може да въведе еврото за 24 часа.
Този месец списанието излиза със специалните приложения Wine & Dine и "Бизнес профил", посветено на образованието.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!