С лед категоричния успех на най-новите за българския телевизионен ефир формати “Пееш или лъжеш” и “Bake off: най-сладкото състезание”, втората част на иновативния сезон „2 в 1” на NOVA продължава да предизвиква зрителите.
Стартът на новия сезон на документалното риалити „Мис Пепеляшка” отново привлече вниманието на активното население (18-49 години), като близо 30% от зрителите предпочетоха предаването, което е с 20% повече от аудиторията на втората по гледаемост телевизия bTV в същия часови интервал.
„Мис Пепеляшка” традиционно спечели интереса и на активното градско население (18-49 години), където NOVA отбелязва преднина от 31%, а при младата и най-трудна за достигане аудитория (18-34 години) NOVA води още по-убедително - с над десет пункта по-висок дял от предаванията на втората по гледаемост телевизия bTV по същото време.
В първия епизод на „Мис Пепеляшка“ зрителите станаха свидетели на размяната на местата на две момичета, които живеят коренно различен живот, и поредица от интригуващи ситуации.
Една Мис – Гентиана Халити, носителка на шест титли от конкурсите Мис Силикон, Мис Плеймейт, Супер тяло на годината, Блондинка на годината и Еротичен модел, беше изправена пред предизвикателствата на живота на село.
А Магдалена Ганевска - обикновено момиче от пловдивското село Чоба, за което усилената работа е ежедневие, имаше нелеката задача да опита изкушенията на бляскавия живот в столицата.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!