Издател и главен редактор е Петьо Блъсков заедно със сина си, който носи неговото име.
Върху 16 страници таблоиден формат при пълна цветност и общ начален тираж 150 хил. изданието ще се разпространява от 7 до 11.30 ч от понеделник до петък. Ще го раздават на най-оживените места в градовете, ще бъде поставяно и на специални поставки в софийското метро, в бизнес и търговските центрове, в сградите на публични институции и подлези.
Тарифите за реклама във вестника били съобразени с реалностите и много добре балансирани, посочи Блъсков.
Петьо Блъсков, създател на вестника и пресгрупата „168 часа" ги продаде преди десетина години на германците от групата ВАЦ. След това започна да издава вестниците "Монитор", "Политика" и "Телеграф", които продаде на Ирена Кръстева и сина й Дилян Пеевски в средата на 2007 г.
Собственик е също на седмичния вестник „Поглед" и на имоти на Съюза на българските журналисти в Банкя и на Златни пясъци, където е насочил усилията си в хотелиерския бизнес.
Новото начинание на Блъсков ще е пореден опит безплатен вестник да завоюва място на медийния пазар в България. В момента се разпространява безплатният вестник "19 минути", издаван от Борис Ангелов от списание „Слава".
"Градски вестник" на медийната група "Икономедия" на Иво Прокопиев се провали и беше бързо спрян, няколко седмици след премиерата си.
През есента на 2008 г. Петьо Блъсков публикува във в."Капитал" обява, че продава проект за безплатен всекидневник. Тогава той заяви, че развитието на проекта ще зависи от инвеститорите и техните финансови възможности. "Гаранция за успеха на вестника е моето име, което вече се е наложило като запазена мaрка за журналистика", обясни Блъсков.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!