В деня на евровота българските зрители направиха още един избор – избраха медията, която да ги информира за всичко, случващо се в изборния ден.
Резултатът е категоричен – Нова телевизия е спечелила доверието на българския зрител.
Според независимата международна пийпълметрична агенция "Медиарисърч" (Mediaresearch), изборното студио на Нова e било най-гледаното предаване в часовия пояс 17:30 – 00:50, отчитайки среден дял от над 20% сред цялата телевизионна аудитория (4+).
Водещата позиция на медията е потвърдена и сред аудиторията на активното население на България (на възраст 18-49 години).
"Тези резултати са вследствие на нашите усилия и промените, които направихме в "Новини и актуални предавания" през тази година.
Те са доказателство, че вървим в правилната посока – все повече зрители предпочитат независимите, обективни и професионални новини на Нова”, каза Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на "Нова Броудкастинг Груп".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!